Додайте товари до списку бажань
0

Culti

Сортування:
спочатку нові за популярністю спочатку дешевше за назвою

Історія марки Culti почалася у 80-ті у Мілані. У 1981 році в цьому місті майбутній засновник бренду Алессандро Агратті відкрив майстерню, в якій виготовлялися елітні меблі за індивідуальними замовленнями. Численні клієнти захоплено відгукувалися про роботи цього дизайнера. Найбільш затребуваними виявилися меблі для кухні та ванної кімнати, а також вбудовані шафи, які, незважаючи на досить високі ціни, користувалися величезною популярністю.

Алессандро – це творча особистість з особливим баченням і світовідчуттям, тому він міг обмежитися оформленням, йому було важливо як облаштувати приміщення, а й створити у ньому певну атмосферу. Так прийшла ідея про бренд інтер'єрних ароматів. На той час це був новий напрямок, оскільки парфумерія була елементом стилю і призначалася лише для особистого використання, а освіжувачі повітря у вигляді спреїв давали короткочасний результат. Агратті проаналізував ситуацію, що склалася, і зрозумів, що необхідно сформувати певну культуру інтер'єрних парфумів. Використовуючи пахощі, свічки, ефірні олії, куплені в різних країнах, він поступово розібрався в тому, що необхідно отримати і сформулював концепцію Култі.

Кожен аромат повинен не просто створювати певний настрій чи викликати позитивні емоції, а відповідати тим функціям та завданням, які виконує конкретне приміщення. Крім того, важливим аспектом є збіг загального стилю оформлення інтер'єру зі звучанням запашної композиції.

Розгорнути
Вгору